✿✿ ILoveYou !
Sweet Owner :)



Diary Boss Linkies Stuff

Annyeonghaseyo.welcome to my blog . Please be nice here ! :D Can you be mine ?


Loveyou Bebeh ! :*



Credit!

Template: ANZ
Edited By: Nabila Nazir
Others:   


surat tidak hadir sekola n adik yang nakal !!

asalamualaikum , hey ! da lame kut tak update blog .. da macam rupe ape tah blog nieh .. hari nie rase tak happy , bad mood , menyampooh , sebab ? tertinggal bas n bengang dengan adik yang sememangnya nakal n buas .. tak reti duduk senyap macam orang laen .. aiii .. bengkaknya hati nie .. 

  bukan maen beria lagi semalam aku buat surat , surat tidak dapat hadir ke sekolah kerana ade arrrr .. sebok nak tau .. dengan berbekalkan ilmu yang telah diajar oleh cikgu , terhasil lha sepucuk surat dengan tulisan berangkai *tipu* khas untuk guru kelas 2 SYAFIE .. ade part-part yang aku lupe , ape lagi .. search google lhaa , search ' CARA-CARA MEMBUAT SURAT TIDAK HADIR KE SEKOLAH ' dengan muke happy , lalu ku tulis surat tersebut , dengan harapan besok bawak surat nie n than bgi cikgu n terlepas daripada kena rotan kat tangan sebanyak 100 kali *penipuuu*

 lepas dah siap tulis surat tuh , aku pun lipat surat tuh kemas-kemas , cantik-cantik n simpan dalam pocket beg .. n masuk bilik untuk tidur .. lepas tdo tuh , tepat pukul 4:30 a.m. alarm berbunyi , aku pun bangun dengan muke happy sebab dapat makan n tak sabar nak pergi sekolah , nak tengok budak-budak yang bakal dirotan sebab tak datang sekolah tanpa alasan .. hahahahaha .. apak kejamnyaa .. lepas sahur tu , aku pun iron baju , susun jadual , mandi n solat subuh .. tepat pukul 6:30 a.m. pakai kasut n pergi tnggu bas .. tetibe teringat kat surat yang aku tulis semalam , apa lagi .. bukan pocket beg , tetibe tengok surat tuh da hilang .. perghhh .. menyirap .. dengan bengangnya , aku pun hempas beg kat jalan tuh pas2 bersila kat situ macam pengemis n bukak beg tengok buku satu per satu , mane tau terselit kat buku ke an .. cari punya cari , tetibe rase ade air mate menitis , hahahaha , menangis sebab karya teragung aku hilang , sedih okeh entry aku kali nieh .. surat tu tak de dalam beg , aku pun berlari macam orang kene kejar dengan anjing , balik rumah n tnye adik aku yang kecik tuh .. 

' mane surat yang akak tulis semalam ? dengan muke bengis aku bertanye .. haha .. adik aku nieh dah cuak dah .. aku tau dah , memang dy yang maen surat tuh .. tetibee dengar bunyi bas .. memang gelabah dah time tu , n aku tau , aku tak kan pergi sekolah harini .. dengan hati hampe , sedih n bengang , aku masuk bilik tukar baju sambil menangis , hahaha . manja ? bia arr .. n than aku pun tertido dengan air mate yang berlinangan .. besok kene buat surat lagi sekali , serabutnyaaa .. 

mau out suda bha , haha , klhaa , assalamualaikum .. nnti kite share story kite lagi kat sini .. penat dah tangan nie menaip ..  

peringatan : aku paling tak suke orang main barang-barang aku , kalau nak makan penampar saiz 5 , try lhaa buat sepah dekat meja study aku !