✿✿ ILoveYou !
Sweet Owner :)



Diary Boss Linkies Stuff

Annyeonghaseyo.welcome to my blog . Please be nice here ! :D Can you be mine ?


Loveyou Bebeh ! :*



Credit!

Template: ANZ
Edited By: Nabila Nazir
Others:   


Bestfriends a.k.a Buah Hatis

                                                      ASSALAMUALAIKUM ! siwwit !!                                                    
   
hahaha .. k ngade ! sape yang ajar siwwit tuh ? abe kito ar hop aja kito kalu bendo-bendo hop boloq gak .. hahaha .. sorry ter abe .. joke jah :* okeh ! sy belom pernah cite lagi an pasal saya ? nama saya NUR NAJIHA NABILA BINTI MOHD NAZIR .. saya anak yang ke-3 drpd 5 org adk beradik .. orang cakap anak yang ke-3 nie matang , manja , berdikari n ... k dah lupe .. *bangga -oo-*  hahaha .. saya ad duaorang kawan baik yang saya sayang gile-gile ..


kami kawan baik yang tak kan berpisah .. insyaallah :)


 syakirin with me :)


1 - NURUL SYAKIRIN BINTI ABDUL :

dia nie nakal ! suke buat lawak .. haha .. kamiorang satu kepale .. kalau tak de dia mesti rase sunyi .. kalau ada dia mesti rase serabai .. hahaha .. serabai sebab dia serabut .. serabut sebab dia suke wat orang bengang ! hohoho .. tapi dia baik okeh ! dia slalu suruh saya potong kuku . kalau dia nampak kuku saya panjang .. mesti dia nak babap saya .. *kejam kan* haha .. dulu kuku saya selalu panjang .. sebab kuku panjang kan nampak cantikk *puiih cantikk ., macam hantu ad lhaa* alhamdulillah ..  lepas kne ceramah ngn dia .. kuku sya selalu pendekk .. panjang sikit je saya tros potong .. tkut kene cepuk ngn dia .. haha .. saya sayang dia tau .. please don't take she from me . tapi dia suke berahsia okeh !. :) sayang awak kawan .. harap awak belajar bersungguh-sungguh n dapat capai cite-cite awak yang nak jadi pensyarah tu .. AMIN ..





my number 2 bestfriend

 2 - NURUL ANISAH BINTI YAZID :

dia nie pun nakal .. dia tak reti buat lawak .. tapi dia suke gelakk .. hahaha .. bile dia gelak mesti tak berlagu .. sebab dia gelak tak berbunyi .. gelak sopan kata koe .. dia tak bolehh tengok muke saya ..kalau dia tengok muke sya mesti dia gelak .. sebab dia cakap muke saya lawak .. n sebab saya selalu buat lawak n membuatkan dia menangis kegembiraan *jangan tiru ayat nie* dia pun satu kepale ngn kamiorang .. gile-gile gituhh .. mulut tak reti senyap .. kalau tak menyanyi mesti bercerita .. hahaha .. n anisah nie tak boleh duduk senyap .. mesti tangan dia nak menconteng je .. tak kire lhaa buku nota saya ke .. buku kerje saya pun dy rembat *tipu jer* ... nak tau dia tulis ap ? hahaha .. apa lagi kalau bukan AMIRUL ANISAH .. hahaha .. sape AMIRUL ? semestinya boyfiee dia .. saya tau dia sayang boyfiee dia gile-gile .. walaupun dia TAKEN .. dia still study hard .. untuk capai cita-cita sebagai seorang cikgu yang berjaya *ayat bakal kawan cikgu* hahaha .. saya sayang buah hatis saya okeh !




klhaa .. nak mandii oooo ! hahaha .. nnti story-story lagi okeh ! assalamualaikum ..

note : we need a friends .. tanpa kawan kite tak kan gelak , tak kan sedih , n all .. kawan umpama keluarga kedua kite .. remember that .. :)